Alla inlägg under augusti 2011

Av LankiS ☮♥☯ - 29 augusti 2011 06:37

Känner mig trasig, sönder, ur funktion...

 

Av LankiS ☮♥☯ - 28 augusti 2011 23:45

Åkte hem i Torsdags, stannade tills idag.. kom hem nu sent ikväll!

Haft en sjukt mysig och nice helg!

Har umgåtts med fina vänner, myst, fikat, vart ute och käkat, pimplat drinkar och vin, tjötat och njutit! Träffat lite nytt peps med och de har hänt både det ena å det andra haha (A) Vilket jag inte kommer gå in på detaljer om men minst sagt en händelserik helg! :) Får väll se vad som händer här näst haha erhm!


Fredagen va ju dock klart bäst alltså! 

Konserten med Timbuktu & Damn, Hoffmaestro som dessutom gästades av Göteborgs egna Kapten Röd var sjuuuuuukt galet bra alltså!

Sånt drag å sån stämning! Ljummen sommar kväll och allt var på topp verkligen!

Galet bra och sjukt lyckad kväll alltså!

Deckade vid sju tiden på morgonen dagen efter! Så ja LYCKAT! :D Haha

  

Denna kväll är dock mer ångestladdad, imon är det tillbaks till vardagen och allvaret! Skolan börjar och det är dax för juridik! Bye bye life!

Kommer typ inte se eller höra röken av mig på väääldigt länge förmodligen!

Some tuff shit vi står inför!

Men som vanligt är de ba å ta ett djuptandetag köra på, bita ihop, ta de som de kommer, göra sitt bästa... så får vi se vad som händer...


Glad att denna helgen var nu innan iafl! Levde verkligen i nuet i helgen, tog tillvara på allt! :) Härligt!

Nu blir det att krypa i säng! ;)


Ha det gött, och hoppas ni haft en skön 'sommar' allihopa! ;)

Av LankiS ☮♥☯ - 22 augusti 2011 00:45

Visst kan man påverka och ha inflytande på andra människor... men de är ändå upp till den enskilda individen att ta steget till förändring många gånger... iafl när det bara berör personen själv ifråga.

Oavsett hur svårt det än är...

Vad man vill och är villig att göra är dock avgörande och hur mottaglig man är... Det är inget någon annan kan rå över även om de hade vart betydligt underlättande många gånger... 


De gör ont.. att bara se på, att inte kunna göra eller säga något som förändrar situationen... att vara helt maktlös och inte kunna påverka de som sker.

Att bara se på när någon man har nära mår dåligt eller far illa är verkligen något av det värsta som finns!

Ibland känns det som mitt hjärta blöder som om det gråter blod ... som tur är syns det inte på utsidan...

Av LankiS ☮♥☯ - 18 augusti 2011 06:02

Jag e ju inte den som är den egentligen men jag har mina principer...

Stör mig så otroligt mkt på folk som snackar väldigt mkt men där det händer väldigt lite...eller personer som säger en sak och gör en annan eller tvärtom... finns nog inget som jag blir mer off på!

Jag är ju inte riktigt den personen som sitter å väntar på att saker skall hända heller i de flesta avseenden...

Naj naj moving on ganska så omgående om jag märker att det bara snackas en massa... en sådan person blir väääldigt ointressant måste jag säga haha...


Sen spelar de ju ingen roll va den personen säger för de e lite what ever efter att personen gått över den gränsen...


Men förstår inte varför man skall krångla till det... mkt bättre köra med raka rör oavsett ju...

Palla slösa tid å energi på bullshit!

Naj inte riktigt my cup of tea direkt!

So moving on thats what im gonna do ;)


Ha  de gött!

Ovido - Quiz & Flashcards