Alla inlägg under december 2011

Av LankiS ☮♥☯ - 26 december 2011 00:45

~ Sri Lanka 26/12-04 ~

Detta kommer alltid vara en dag fylld med blandade känslor då både lyckliga och smärtsamma minnen kommer tillbaka.

Det kommer alltid vara en dag då jag blir extra påmind om hur oerhört tacksam jag är för allt jag har i mitt liv, de människor jag har omkring mig och vad som verkligen betyder något för mig, både i helhet och detalj!

Att aldrig ta någon eller något förgivet, att alltid se till det man har istället för det man inte har. Värna om sina medmänniskor och bry sig om varandra och andra!


Detta är också en dag då jag alltid kommer tänka på och sörja med alla anhöriga och överlevande för alltid!


 

Av LankiS ☮♥☯ - 22 december 2011 01:18

Det ligger i luften samtidigt som det är mycket som hänger i luften med...

Vänta och se.. tålamod..

Drygt...


Men det känns oavsett vad så will things never be the same again...

Av LankiS ☮♥☯ - 22 december 2011 01:13

I guess everything happens for a reason... somtimes its hard to see though...

Men med allt ont brukar alltid finnas något gott med...

Sjukt tacksam för mkt i mitt liv och många människor som finns i mitt liv!


Galet att tiden går så fort... man hinner knappt med alls...

Stormar och regnar mest ute knappt ett enda tecken på att det skulle vara vinter och December månad förutom ljusen i fönstren och den vinglande julgranen som dom slått upp utanför...

Har verkligen ingen julstämning i kroppen what so ever... den kommer förmodligen inte infinna sig heller...

Vill egntligen ba snabbspola förbi hela Julhelgen... Längtar dock efter mys med nära och kära, mysigt när alla är samlade...


Men ja ibland känns världen ba upp och ner eller bak och fram... Så kan det vara ibland...

Allt ordnar sig nog... dock inget att ta förgivet men dock en ständig strävan och inställning för att hålla hoppet uppe i både sinne och själ!

Ovido - Quiz & Flashcards