Alla inlägg under maj 2013

Av LankiS ☮♥☯ - 12 maj 2013 13:55

 

Av LankiS ☮♥☯ - 12 maj 2013 13:39

               

Av LankiS ☮♥☯ - 12 maj 2013 13:29

Kluven och ambivalent! Känner mig så vilsen just nu... vet varken ut eller in, vad jag vill och inte vill, har svårt att förhålla mig till saker som är just nu och som komma skall. Känns inte så kul, vilket det kanske egentligen borde. Jag vet inte!   

Av LankiS ☮♥☯ - 9 maj 2013 21:28

God middag, stekte halloumi och tonfiskkotletter i grillpannan och serverade med ruccola, tomater, svartpeppar och citron! Enkelt och gott!

Mat
Av LankiS ☮♥☯ - 9 maj 2013 21:16

Gjorde smarrig frukost/brunch idag som bestod av spenat, tomat, sallad, paprika, kalkon, ost, keso, ägg, jordgubbar och blodgrape! Så fräscht och väldigt gott!            

Mat
Av LankiS ☮♥☯ - 5 maj 2013 00:16

Varje dag, varje minut, varje sekund är livet... Stanna upp och leva här och nu, ta tillvara på allt som sker är viktigt men svårt. Svårt när man befinner sig i det förflutna, nutid samt framtid samtidigt, ibland är det nödvändigt. Det är parallella processer som ständigt pågår. Dock går det aldrig att förändra det förflutna. Vad som komma skall kan man inte heller helt hundra veta... Ibland önskar jag dock att man hade kunnat bolla alla dessa parallella processer bättre... Man kan aldrig vara på flera "ställen" samtidigt och man kan inte heller rodda med allt på samma gång, så är det ju. 

Känner av både stress, press och oro just nu. Mycket som sker och mycket som komma skall.

Livet sker varje dag, varje minut och varje sekund. Det som hände igår är nu mitt förflutna, dags att blicka framåt och göra det som måste göras nu, och inte tänka så mycket på det som skedde igår. 

Ovido - Quiz & Flashcards