Alla inlägg under januari 2013

Av LankiS ☮♥☯ - 17 januari 2013 21:32

Tid och rum tycks stanna när jag är med dig

Jag lever... jag lever här och nu, i stunden, i detta ögonblick

Jag ser in i dina ögon och jag känner, jag känner glädje

Inget annat spelar någon roll än det som är här och nu... Vad morgondagen kommer med eller vad framtiden bringar är ännu inte något som är. 

Här och nu är det enda som är, mina tankar, mina känslor, mitt tyckande är det som är just i denna stund, just i detta ögonblick... jag njuter, jag njuter av det som är utan att veta vad det kan bli och om det kan bli  för det spelar ingen roll. Det är vad det är och det blir vad det blir!

Jag lever här och nu, just i denna stund utan tid och rum.. med dig!

Av LankiS ☮♥☯ - 7 januari 2013 11:00

   Jag har ett skri i mitt bröst som inte kan komma ut... jag har hjärtslag i mitt bröst som dunkar så hårt att alla borde se mitt hjärta slå... jag har en ångest från det förgångna som alltid finns där med sin vankande oro...

Det förgångna förändras inte... men du själv förändras med tiden och genom livet... livserfarenheter sätter spår och bildar ibland sår och ärr... Sådana sår och ärr man får lära sig leva med eller som man släpper och lämnar i det förgångna...

Det som har hänt har hänt... Jag lever här och nu, min framtid är ett oskrivet blad men det är det enda jag kan blicka åt som är relevant... det förgångna är det förgångna...med lärdomar och minnen som alltid kommer finnas...

 

Av LankiS ☮♥☯ - 7 januari 2013 00:28

Efter förändringarnas år är det dags för en ny era med möjligheternas år!

God fortsättning på er allihopa!

 

   

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards