Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Hjärtslag

Av LankiS ☮♥☯ - 7 januari 2013 11:00

   Jag har ett skri i mitt bröst som inte kan komma ut... jag har hjärtslag i mitt bröst som dunkar så hårt att alla borde se mitt hjärta slå... jag har en ångest från det förgångna som alltid finns där med sin vankande oro...

Det förgångna förändras inte... men du själv förändras med tiden och genom livet... livserfarenheter sätter spår och bildar ibland sår och ärr... Sådana sår och ärr man får lära sig leva med eller som man släpper och lämnar i det förgångna...

Det som har hänt har hänt... Jag lever här och nu, min framtid är ett oskrivet blad men det är det enda jag kan blicka åt som är relevant... det förgångna är det förgångna...med lärdomar och minnen som alltid kommer finnas...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LankiS ☮♥☯ - 23 mars 2017 00:07

Ny blogg på Nouw! Alla gamla inlägg härifrån följer med dit! :) Tjing! ...

Av LankiS ☮♥☯ - 1 maj 2016 15:49

Länge sedan jag skrev här nu. Det är mycket som hänt och lång tid som förflutit sedan dess. Jag kommer inte gå in på några detaljer här och nu.  Tiden är fortfarande något som förundrar mig så mycket.  Tiden, så strukturell och så inrutad, me...

Av LankiS ☮♥☯ - 30 juli 2013 14:39

Jag försöker få min sinnesstämmning i hakuna matata-mode det går inte direkt bra.  Jag är trött på att ha ont, jag är trött på att inte må bättre, jag är trött på att det hela tiden blir värre med det ena eller det andra när det är något som inger ...

Av LankiS ☮♥☯ - 13 juli 2013 22:45


 

Av LankiS ☮♥☯ - 13 juli 2013 22:43

Ingredienser: 1 st zucchini2 dl creme fraiche1 dl riven ost1 st vitlöksklyftaOlivoljaSalt & pepparFinhackad persilja -Sätt ugnen på 225 grader. Häll lite olivolja i en ugnsform.-Skiva zucchinin i längden och lägg skivorna i formen. Salta och pepp...

Ovido - Quiz & Flashcards