Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

"Blogg=Ventilation"

Av LankiS ☮♥☯ - 4 juni 2010 20:00

Känns lite tungt för stunden...Mycket tankar i huvudet!

Tur jag har en blogg där jag kan vräka ur mej saker som måste ventileras...

För de är just vad de handlar om ventilation så man kan gå vidare å fortsätta frammåt, kan låta hypat eller väldigt gnälligt, men att konstatera läget å få ut vad man tycker, tänker och känner är ett sätt att ventilera och får ur sej positiv energi som måste ut eller negativ energi då man har sina dåliga dagar.


Livet hade kunnat vara myyycket värre de är jag så medveten om... och man skall alltid uppskatta det och dem man har runt omkring sig, skatta sig lycka över alla stunder och dagar man skrattar,ler, mår bra och känner sig glad även om de bara handlar om just för stunden.

Livet är inte alltid lätt men förmodligen kommer allt kämpigt man går igenom va värt det ändå!

Man måste försöka se de positiva i allt och lägga energi på saker som verkligen har någon betydelse!

Kan vara svårt att tänka och leva efter detta... eftersom känslor och reaktioner ofta är impulser men efter att man fått känna är de dags att tänka och då får man göra de bästa av allt....

Så är de ju...

Realize what you got and appreciate what you have!

Life is too short for anything else!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LankiS ☮♥☯ - 23 mars 2017 00:07

Ny blogg på Nouw! Alla gamla inlägg härifrån följer med dit! :) Tjing! ...

Av LankiS ☮♥☯ - 1 maj 2016 15:49

Länge sedan jag skrev här nu. Det är mycket som hänt och lång tid som förflutit sedan dess. Jag kommer inte gå in på några detaljer här och nu.  Tiden är fortfarande något som förundrar mig så mycket.  Tiden, så strukturell och så inrutad, me...

Av LankiS ☮♥☯ - 30 juli 2013 14:39

Jag försöker få min sinnesstämmning i hakuna matata-mode det går inte direkt bra.  Jag är trött på att ha ont, jag är trött på att inte må bättre, jag är trött på att det hela tiden blir värre med det ena eller det andra när det är något som inger ...

Av LankiS ☮♥☯ - 13 juli 2013 22:45


 

Av LankiS ☮♥☯ - 13 juli 2013 22:43

Ingredienser: 1 st zucchini2 dl creme fraiche1 dl riven ost1 st vitlöksklyftaOlivoljaSalt & pepparFinhackad persilja -Sätt ugnen på 225 grader. Häll lite olivolja i en ugnsform.-Skiva zucchinin i längden och lägg skivorna i formen. Salta och pepp...

Ovido - Quiz & Flashcards