Alla inlägg den 12 mars 2010

Av LankiS ☮♥☯ - 12 mars 2010 03:30

Jag har bestämt mig för att göra en ny fresh blogg!

En blogg som den som vill kan läsa!


Bloggen kommer förmodligen mestadels innehålla tankar, känslor, upplevelser, händelser om allt möjligt. Ibland kommer det säkert vara svårt att hänga med och bli en aning intensivt att läsa, men jag bloggar dock mesta dels för mig själv, eftersom jag finner de som ett bra sätt att få ut saker som jag inte orkar bära i huvudet utan måste uttrycka!

Lätta på trycket med andra ord. Därför kommer säkerligen en del inlägg vara väldigt knyta till stundens sinneslag och det som rör sig huvudet just precis då, kan vara bra att tänka på när det låter allt för gnälligt eller deppigt.

Dessutom kommer jag säkerligen upprepa mig i flera inlägg om vissa saker även om dessa är impulsivt skrivna, men så är det ju!


Det kommer förekomma en del talspråk, slang och andra icke grammatiskt rätt skrivna meningar, jag bryr mig ärligt talat inte om det så mycket utan skriver som jag känner för, de e ju ingen uppsats liksom.


Uppdatering av bloggen kommer förmodligen också bli en aning oregelbunden!

Well...

Det var allt för nu!

Så är det, så var det och så fick det bli!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards