Alla inlägg under april 2011

Av LankiS ☮♥☯ - 15 april 2011 12:02

Jävla ångest... ibland är det svårt att kontrollera sinnet och alla tankar som flyter omkring där. Känslor,Situationer och omständigheter kontrollerar dessto mer för stunden känner jag dessvärre... inte alltid lätt.

Men som med allt varar det inte för evigt...

Skall ta ett djupt andetag, göra de bästa utav det, ta kontrollen, make it good and and move on!

 

Av LankiS ☮♥☯ - 15 april 2011 03:03

Jag är så tacksam att jag har så mkt i mitt liv att skatta mig lycka över och så många underbara människor i mitt liv som bringar så mkt omtanke och kärlek!

Carpe Punctum

Carpe Diem

Take nothing or anyone for granted, appreciate life and what you have!

Kom ihåg det förgångna, Lev i nuet, Dröm om och hoppas på morgon dagen!

♥☯☮


Av LankiS ☮♥☯ - 13 april 2011 00:41

...Might Be Pretty To Watch But Hard To Catch ;)  

Av LankiS ☮♥☯ - 2 april 2011 14:30

Är så otroligt trött idag, hatar att vara seg och trött. Dock ingen ovanlighet!

Har precis kommit hem vart ute och införskaffat mig lite alkoholhaltiga drycker eftersom de vankas fest i kväll :)

Vart så grymt pepp hela veckan, men idag är jag helt opepp, men det blir nog bra ändå, alltid sällskapet som gör det:) och jag kommer ju ha sjukt goa människor runt mig! :D

Dryckerna ser rätt lockande ut med hehe :P plus några groggar på det, det blir fiiint skall ni se! Hehe

Well time to get ready! 

Ha en fin helg peps!

   

Ovido - Quiz & Flashcards