Alla inlägg den 16 november 2010

Av LankiS ☮♥☯ - 16 november 2010 04:28

Av LankiS ☮♥☯ - 16 november 2010 03:50

Jag vet inte vad jag håller på med riktigt just nu...

Känner mej en aning ambivalent och förrvirrad asså...

Jag vet inte vad jag känner, hur jag mår eller nått typ...

Kan inte hitta koncentration att fokusera på de jag egentligen borde heller... 

Mina tankar ägnas till mycket annat just nu...


De e skönt å virra bort sig i en värld som endast existerar för att man framkallar den och håller den vid liv... alltså som på ett sätt är en illusion eller dröm... fast en sådan man kan ta på och som existerar... men som är separerad från ens "riktiga" värld och som man inte vet om den egentligen riktigt fungerar i ens "riktiga" vardagsliv... och det är väll precis så här läget ligger till just nu... för mig.

Dock är det som sagt ändå på riktigt, det är verkligt, och håller på att ytterligare bli en verklighet som jag inte kan leva i nu men som ändå håller på att ta form och bli en del av min "riktiga" värld... vilket egentligen inte får ske just nu... eller snarare KAN ske...

Det är skillnad på vad man vill och vad man är villig att göra, ibland kanske man inte är villig att göra det man kan, men oftast det som präglas av vad man konkret gör är just de man kan göra... för det är inte alltid man kan göra det man vill.


Jag vet ingenting just nu, jag kan inte deala med de jag egentligen måste göra... men det är snart dax att ta tag i det...

Jag vet dock att eftersom jag inte kan leva i det som håller på å ta form också kommer leda till att jag förlora något som jag inte riktigt är redo att släppa ... jag vill egentligen inte släppa de överhuvudtaget, men jag kommer bli tvungen. 

Timing Is Everything!

Allt är äkta allt är på riktigt men den sista pusselbiten  kan inte sättas dit i nutid för den passar inte!

Och den pusselbit som passar in kommer inte kunna falla på plats ännu... i have to take care of some stuff first!


It really is bittersweet... but everything has a reason...wonder what this one is...


Ovido - Quiz & Flashcards