Direktlänk till inlägg 12 november 2011

What's meant to be will always find its way

Av LankiS ☮♥☯ - 12 november 2011 16:06

Everything happens for a reason i guess... även om anledningarna kan vara väldigt oklara och inte alls  ha en tydlig mening... men sure... Konsekvenser blir det av allt dock...


Det är tur vi i förväg inte vet vad som komma skall många gånger förmodligen ...


Jag tar verkligen egentligen ingen eller inget för givet... jag vet bättre än så...

Jag har så oerhört mkt att vara tacksam över... och jag skattar mig lycka över det varje dag...

Just nu har jag lite att vara ledsen över med... men det betyder inte att jag inte är tacksam eller glömmer allt jag redan har och hur lyckligt lottad jag egentligen är... snarare tvärtom...


Finns inte ord nog som ens kan beskriva hur tacksam och hur mycket jag uppskattar de människor som bryr sig och ställer upp helt kravlöst och av ren omtanke och kärlek just nu!

Ni skall veta att jag finns där på samma sätt för er alltid oavsett och hade gjort detsamma för er rakt av utan att ens blinka, ni betyder så oerhört mycket för mig! Jag älskar er!   Tack! 

 
 
LIIV - vanlig men unik

LIIV - vanlig men unik

13 november 2011 13:34

Tur man har människor som ställer upp när det behövs!

http://liivahliin.blogg.se

LankiS ☮♥☯

18 november 2011 00:55

Absolut! Finns inget mer betydelsefullt! Helt ovärderligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LankiS ☮♥☯ - 23 mars 2017 00:07

Ny blogg på Nouw! Alla gamla inlägg härifrån följer med dit! :) Tjing! ...

Av LankiS ☮♥☯ - 1 maj 2016 15:49

Länge sedan jag skrev här nu. Det är mycket som hänt och lång tid som förflutit sedan dess. Jag kommer inte gå in på några detaljer här och nu.  Tiden är fortfarande något som förundrar mig så mycket.  Tiden, så strukturell och så inrutad, me...

Av LankiS ☮♥☯ - 30 juli 2013 14:39

Jag försöker få min sinnesstämmning i hakuna matata-mode det går inte direkt bra.  Jag är trött på att ha ont, jag är trött på att inte må bättre, jag är trött på att det hela tiden blir värre med det ena eller det andra när det är något som inger ...

Av LankiS ☮♥☯ - 13 juli 2013 22:45


 

Av LankiS ☮♥☯ - 13 juli 2013 22:43

Ingredienser: 1 st zucchini2 dl creme fraiche1 dl riven ost1 st vitlöksklyftaOlivoljaSalt & pepparFinhackad persilja -Sätt ugnen på 225 grader. Häll lite olivolja i en ugnsform.-Skiva zucchinin i längden och lägg skivorna i formen. Salta och pepp...

Ovido - Quiz & Flashcards