Alla inlägg den 17 maj 2011

Av LankiS ☮♥☯ - 17 maj 2011 23:26

Mys i soffan med Svartavinbärs te, ost och skink fralla, lite choklad med russin och mandlar framför datan till ett nytt avsnitt av Desperate  Housewifes! Det är Tisdagsmys det :)


 

Av LankiS ☮♥☯ - 17 maj 2011 01:29

Går med känslan av att jag ba vill att allt skall vara över, få det överstökat... fast jag vet egentligen inte varför...Jag vill inte få något överstökat egentligen bara sådär, jag har inte bråttom till något, jag längtar inte heller efter något... iafl inget bestående... fattar inte varför jag känner mej så vissen. Det är nånting som hänt... kanske ligger undermedvetet men jag klarar inte av att ta mitt sinne till en    rofylld plats med positiv energi...Jag känner mig som sagt vissen och väldigt kluven...

Well jag antar att det reder sig med tiden... det brukar det göra... bara att köra på sålänge... :)

 
 

Ovido - Quiz & Flashcards