Alla inlägg den 3 december 2012

Av LankiS ☮♥☯ - 3 december 2012 18:52

Ja tiden den bara går och går... helt sjukt, tycker den går snabbare ju äldre jag blir... Idag har snön som kommit lagt sig för första gången. Så himla mysigt när man är inne i en varm lägenhet, massa tända ljus invirad i ett tjockt täcke. Hellre en vit ordentligt kall vinter än en blöt regning och slaskig vinter. Får hoppas det håller i sig...erhm ja hoppas kan man ju alltid göra i alla fall. 


Redan December... jag har så mycket att göra just nu så jag hinner knappt stanna upp och reflektera... Vart tvungen att göra det nu dock, ligger hemma magsjuk! Avskyr det något så fruktansvärt alltså... usch... 

Har fått behålla mitt vatten sen igårkväll och känner mig lite lite bättre så ska testa mig på lite osötad blåbärssoppa(Ekströms, pulver). Fått hem lite vitt bröd och osötad hallonsylt(Önos)också som jag så småningom ska testa... Ingen bra mat direkt men vågar mig inte på annat... sen får det bli kokt vit fisk och ris efter det när jag vågar... men en sak i taget... Inte ätit sedan i fredags nu så vill inte chocka magen för mycket...

Jäkla eländes elände skulle ju skriva tenta i helgen... men icke... får se när det blir av... :( Sjukt att det ska vara stressigt att vara sjuk egentligen men så är det ju...

Ingen som har tid att vara sjuk... speciellt inte så här års men det är också då det cirkulerar massa äckelpäckel baciller... Bläsch!

 

Håller tummarna för att jag snart ska vara på benen igen... 

Hoppas ni haft en go helg och en mysig första advent allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards