Alla inlägg den 1 januari 2011

Av LankiS ☮♥☯ - 1 januari 2011 05:00

Som ett väldigt "klokt" svin en gång sa i en av dem bästa disney filmerna någonsin. Hehe ;)


Då var det alltså nytt år igen, nytt år med nya möjligheter och saker att se fram i mot.

Känns skönt med ett nytt år och att det går mot den ljusare och varmare årstiden igen.

Vilket gör att det är lättare på något sätt att blicka framåt i tiden. 

Givetvis reflekterar man bakåt hela tiden mer eller mindre med men det är alltid en speciell känsla när vi går in i ett nytt år enligt mig.

Den känslan kan förvisso te sig olika.

Men just nu känns det bra och det var ett underbart slut  på ett händelse rikt år som tillbringades med människor jag aldrig i mitt liv trodde jag skulle finna!

Dom är verkligen speciella <3 och har på relativt kort tid blivit väldigt betydelsefulla för mej kan jag säga!

Massor med kärlek till er ni är verkligen one of a kind each one of you! =)

Massa med kärlek till er andra med som jag håller av och som står mej nära, ni vet vilka ni är!

All lycka önskar jag er allihop och en god fortsättning på det nya året!

Ovido - Quiz & Flashcards