Alla inlägg den 5 mars 2011

Av LankiS ☮♥☯ - 5 mars 2011 01:53

Softisch fredag, bäddat ner mig i sängen och tittar just nu på xXx! Vin Diesel "spelar" i en liga för sig alltså, helt oslagbar!

Brukar varken vara ytlig eller "kändiskåt" men ärligt jag vet när jag ser något snyggt och den här mannen har något väldigt speciellt alltså! Ärligt något av de finaste jag skådat hahaha :P Gött å vila ögonen på om man säger så!   

Skall la dock försöka nana lite efter filmen! Inte kännt mig helt hundra den här veckan! Vart lite ur gängorna så denna helgen blir lugn för min del!

Har en del att stå i med både plugg och jobb kommande vecka så tänker inte låta något bryta ut! Man har lixxom varken tid eller råd att bli sjuk!

Känner att jag är inne i rätt orklös period just nu överhuvudtaget då den lilla energi som finns läggs på allt annat därför pallar jag inte riktigt med att skriva djupa inlägg även om de finns en del att skriva om... men det kommer väll... 

Hoppas ni får en fin helg allihop! 

Ha de gôtt!

Ovido - Quiz & Flashcards