Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av LankiS ☮♥☯ - 28 augusti 2012 20:18

Gott mellanmål är färsk frukt och färska bär med keso eller lite rysk yoghurt! Mumms!

Brukar köra på 2-4 matskedar keso eller yoghurt och 2-3 dl bär eller/och frukt

:D Givetvis vatten till det också! 

Som mest äter jag 2 frukter om dagen eller motsvarande 4 dl bär!

Beror lite på vad det är för frukter också men vanligtvis brukar det se ut så.

 

Mat
Av LankiS ☮♥☯ - 28 augusti 2012 19:58

Nu är det igång igen... Vardagen... sommaren har gått fort som vanligt!

Det känns dock fortfarande som saker hänger i luften, allt är fortfarande ovant och osäkert... känner mig otrygg... otrygg i min vardag, otrygg i min situation, otrygg i vad som komma skall...

Det är väldigt mycket tankar och känslor som far omkring i mig just nu...

Det är mycket i min nya vardag som ständigt påminner mig om dessa saker också och som gör att jag måste "facea" det varje dag.

Jag kan bara säga hur det känns just nu, i stunden är det min verklighet så som det är i nutid...

Inget varar för evigt dock... hur det ter sig längre fram får vi se!

 
 

Ovido - Quiz & Flashcards